She said.


Jag mår illa av trötthet. Ta mig härifrån.
gemigkärlek

Ett arbete som ska vara inne på fredag. Fyra sidor matte som bara hånler mot mig.
Min motivation ligger i botten.
Jag önskar jag kunde dricka kaffe, kanske jag kan hålla mig vaken då?
Stefan, lär mig!
Det är för mycket i huvudet nu. Och jag hatar att känna mig såhär. Gnällig, jobbig.
Det är bara att bita ihop, kämpa. Slutet är nära. då ska jag inte ägna en tanke på skolan. då är jag fri.

Kusinen o hennes pojkvän Martin var här idag o sa hej. När man väl ska snacka engelska med en som kan riktigt, riktigt bra, då fegar jag. haha. Bättre lycka på lördag?
Whereareyounow?

Min mamma är min hjälte
Elin.- Jag sänker min blick. jag väntar. ... o väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0