Jönköping :)

Jag känner igen känslan så väl.
Med spänning, för det har ju inte slutat bra förr.
Fast just nu spelar det ingen roll alls. För ingen kan få bort leendet på mina läppar nu. Det rusar i hela kroppen och jag känner mig Lycklig. Du gör mig glad. och i ditt sällskap kan man omöjligt må dåligt. Det är en underbar känsla när du tittar mig i ögonen och säger sådana fina ord som bara du kan. Och jag vet nästan inte hur jag ska hantera allting. för jag är inte van vid den typen av ord. Det känns inte verkligt. Kan det vara såhär bra? Vad har jag gjort för att förtjäna det?
Så tusenmiljoner tack för att du gav mig en supermysig helg. Jag behövde det.
Saknaden är bara så jobbig. Men jag vet ju vad som väntar.
Hawaii är mums. och hejdå är jobbigt jobbigt jobbigt.

"Du har så underbara ord.
Du kan le så att jag smälter,
du kan ge så jag tar åt mig."

Elin.- Saknat alla. och äntligen är Ni hemma igen. Ni behövs här. Saknar er.
Gangsterkraaaaam imorgon.
Och gumman, jag finns alltid här. Inatt, imorgon och dagen efter det och efter det och efter det......
Och jag är ledsen, menär du sådan är jag det med. för jag orkar inte spela mer.

Kommentarer
Postat av: Lollo

i lööööööv joooo

2006-08-30 @ 21:50:41
Postat av: Lollo

MUUUUUUCHOOO JUOO KNOOOOOOW

2006-08-30 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0