Kom o se på mig

Hej Hej Hej jag är bara fjorton år, kom o se på mig kom o ta på mig.
Frida, påminner mig om något ;)

Det är jobbigt att se någon som står en så nära spilla onödiga tårar på en av de mest omogna killar denna världen skapat. Och det är med lycka jag ser på glädjen i dina ögon ikväll. Kanske har du insett hur mycket bättre du kan få. Att du förtjänar en kille som behandlar dig precis som du är värd.

Det är så lätt att fantisera. Och jag vill inte hoppas för mycket.
Mina tjejor är guld värda. För det finns inga som er. :)

På onsdag blir det Liseberg :) och en halvtimme är det fredag. Hoppas min fredag har något Bra att erbjuda. Hoppas :)

Så min älskade Sabs :)
Sov gott med söta drömmar. Det ska alla fall jag ha :)
Elin.- Don't you agree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0