Life is life.

These reeling emotions they just keep me alive,
they keep me in tune

Så var sista sommarlovsveckan slut och snart är allt tillbaka i sina gamla vanor.
På gott och ont. Jag känner alla fall att jag fått ut mycket av detta, Sista riktiga sommarlovet.
Självklart hade jag inte tackat nej till några extra veckor, men jag är ändå sjukt nöjd. Det har utan tvekan varit mitt livs Bästa lov. Fast Lina nians lov var också bra, det var då vi smakade på Livets läckerheter som mest. Det här lovet har gett mig så mycket och lärt mig mer om själva Livet. och kärleken.
För det började kanske inte som bäst. Men Bulgarienresan var vad som behövdes och den lär vi aldrig glömma. Sommarens absoluta höjdpunkt. Det här lovet har jag verkligen Levt livet. Och det behövdes efter en Tuff vår. Det känns som jag hunnit med allt som har varit viktigt. Och jag har lärt känna nya människor, sådant är alltid lika kul :) Något som präglat lovet mycket är Saknad. för det var jobbigt att komma hem från en resa med sådana känslor. Tur man har sina vänner i sådana stunder :)
Festat har vi gjort massor med. Min gangster och jag har gått i spetsen med alla som andra efter såklart :) Inget slår oss älskling ;)
Och så har lovet fått ett så otroligt bra slut.. Kunde verkligen inte slutat bättre. Eller på ett vis men sådant är livet. Som en klok vän sa till mig idag. Life is life. Och det är sådant man får leva med. Tyvärr.
Haft en bra sista sommarlovshelg alla fall :) Mest mys har det varit. Men jag gillar ju att mysa så. mums:) "Är ni kära?"
Det var ett jobbigt HejDå. Life is life.
"I haven’t felt like this in so many moons, you know what I mean"
Nu är det bara min älskade ännu inte hittade almanacka som saknas. måste ha!

Elin.- You're so hypnotic on my heart.

Louisan, Saknar dig och du betyder massor för mig. Need a talk my love. Finns Alltid här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0