Skolkort?

Skolkortet taget idag. najsbajs. men vi har ändå en ganska skön klass. go blandning liksom ;)

Är hos min älskade Lina "Kåten" Albinsson. Alltid lika trevligt här minsann.
Och jag va sjukt trött förut men det vänder fort o nu e jag pigg pigg pigg o på gott humör :D
Lite annorlunda mot igår. men ikväll är en kväll då "allting ordnar sej" :)

Börjar inte förrän tio i två imorgon heller :D gottit. o sen ska någon sötnos ringa o väcka mej inatt också så det blir nog bra.
Och om allt går som jag vill så blir det Jönköping till helgen. vilket är lika med myspys.
och sådant gillar jag.

Nej nu ska jag göra min älskling sällskap i soffan.
Imorgon blir det LouiseoElin dag :)
Elin.-gonatt! saknar mina killar o alex =) kom heeem
DU ÄR SÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0