Taste this moment.


Idag är världens slappedag. Himla skönt :)
Och igår var den Bästa o härligaste dagen på länge. En heldag i Göteborg - Liseberg :)
Mycket bra sällskap och tydligen var även vädret på vår sida igår! Så efter en lång dag med massa mys, blåmärken, blöta kläder o många skratt så somnade man direkt när man kom hem. Bra natt för att tillägga. :)

71895-4
Från Lina i lördags. Vi är heta tillsammans jag o Lina.
Som det sas i B. Nej men Lina och jag får någon konstig fysisk attraktion mellan oss när vi har alkohol o kroppen. haha.

Inget slår mina tjejor. Oslagbara, så enkelt är det. Älskar er runt jorden och tillbaka. Ni é bäst :)

Elin.- Jag vill ha dig nära71895-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0