En ängel kom hem.

Jullovet har för det mesta varit bra.
Förutom att en älskad själ försvann på annandagen.
känns konstigt att man aldrig mer kommer att få se dig igen.
aldrig höra din röst.
fast du har det bättre nu och vi har ju egentligen bara väntat på det här.
men ändå. har tänkt mycket detta lov.
och jag är så glad för det jag har.
och jag saknar mina tjejer, även fast ni kanske inte tror det.
men det finns så mycket som spelar in.
jag orkar inte med mer tjafs nu.
allting tär på mig, mer än ni någonsin kan ana.
ingen kommer någonsin förstå förrän ni upplevt själva.
men det värmer att ni försöker. att ni skyddar och bryr er.
men allt det här är så in i helvete jobbigt.
och det är lätt att säga att man bara ska skita i det. jag kan förstå det.
men det är inte så för mig.
förlåt.

Elin.- Snart är det början på ett nytt år. ett år med dej?
och vad händer efter studenten?
Men ni, jag vill aldrig förlora er. ni betyder mer än vad ni tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0