Imorgon är det fredag

Och det betyder att jag får träffa världens bästa :)
Det var ju faktiskt ett tag sen nu.och jag längtar sjukt mycket!
Love you baby!

I tisdags var det lussevaka. det va kul, även om förfesten blev lite knas. men tacktacktack Frida!
Kön till B&B va sjuk, o ett tag trodde jag att döden var nära.haha.
mycket dans o vissa sjukt kul syner. haha
Sen på natten sov vi i linasbrors lägenhet. o där va de mest strul. haha tur jag somnade tidigt så jag slapp höra på er knäppisar ;) haha. tack för natten Lina!

Sjukt tung dag i skolan igår. o nästan värre idag eftersom jag har en del timmars sömn att ta igen. får väl bli på bussen imorgon. och imorgon är det även studentävling. vår sång vinner! :)

Så ska snart iväg o jobba. blev mest skit skrivet här ändå. men det blir så ibland.
jaja, imorgon fyller älskade Björn 18. Saknar dig. o GRATTIS :)
synd jag inte kan va med på kvällen så du får se hur riktigt supande går till ;) haha

Elin.- PUSSSSSSSSSSS PÅ MIN SEXII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0