Jag vill ha jullov

Helgen tillbringades med det bästa sällskap man kan få!
Alltid lika jobba att åka hem dock. men om en fyra fjuttiga skoldagar o fem ensamma nätter så är det jullov :) Lyckalyckalycka. jag älskar min lov mer än någonsin. för varenda sekund med dig i närheten är dyrbar.
Åkte buss upp i fredags o möttes av en nyklippt läckerbit! Sen rann tiden bara iväg och det känns som det var någon timme sen jag kom upp. o nu är jag hemma igen. haft en riktigt rolig helg alla fall :)
Tiden den går fort när man har roligt!
jag älskar jonatan
J+E, S A N T
bakat pepparkakisar har vi också gjort. fast mina blev överlägset bäst. moaha


och ni ska veta att min älskling, han är sjukt söt när han sover. o man vet aldrig vad han hittar på ;)

Elin.- Puss o natti. Denna veckan ska gå fort. måste gå fort.
fuck you, fuck me
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0