Mys

Ja, reaktioner kom det. tänker inte ens orka kommentera detta nu. om ens någon gång.
vi gör såhär. tyck, tro och tänk vad ni vill. så blir alla nöjda.'
och förlåt johanna H. det ska vara Anna. sorry :)

Haft två riktigt mysiga dagar. Mötte min älskling på stan igår efter massor av hemlisar :) Svaren får vi imorgon. nyfiken!
Upp klockan sex imorse för o kolla på bandy. riktigt skoj faktiskt :) stjärnan glänste ;)
Sen har det bara varit massor av mys resten av dagen. mysig stämning i det huset minsann! :)
Och imorgon är det Julafton.
känns tråkigt att säga att det inte alls känns som det. men vädret har mycket med det att göra.
men jag har redan fått den bästaste julklappen man kan få. För jag har min pojk, och bättre kan det inte blir. Mitt liv kan inte bli bättre just nu! Får vi hoppas att julklappen duger bara ;)

Nu blir det snart sängen, får se om tomten kommer inatt. haha.
Tack alla mina vänner för ni ställer upp. ni betyder hur mycket som helst! :)
God jul på er alla. Jag älskar er!

Jonatan
Elin.- det finns bara en

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Så man kallas Johanna H nice! det är dumt att nämna namn! Så lätt det blir fel.

2006-12-25 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0