Tjolahopp!


Vissa människor slutar aldrig att förvåna mig. och Du ditt äckel är en av dom! Du har många ovänner.
så sant så sant. du är slut.

Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Låg i sängen till ett, plockade lite i rummet, tog det lugnt o kollade en hel massa repriser av Top model. haha. Sen har jag varit på bio med mamma o pappa :)
Min första bondfilm någonsin. haha. pinsamt. men jag fick mej en positiv överraskning! I 2½ timme satt jag på spänn och tyckte inte det var långtråkigt en enda gång. So Bond you've got me.
Fått små söta sms under kvällen av mina två tokstollar Lina o Sabs. Ångrar faktiskt att jag inte hängde med ut ikväll. men var för trött innan. haha börjar piggna till nu ;)
Men det tar vi igen på Lussevakan älsklingar! Love yooooooooou.

Min min min min Jonatan. Miss you.
och du är min min min. bara min! :)

Elin,- ja just det. hörde du. min. och joel med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0