varsågod

Så, jag har inte skrivit om detta mycket. men nu har jag fått NOG! så enkelt är det. jag har hållt käften varje gång, men vill ni hålla på så varsågoda.

Amen snälla tjejer. Kan ni låta Julia vara eller!? Elin, Du har ju Jonatan, så vad gnäller du för? Var stolt över det istället. Att du orkar lägga energi på någon som du tycker så illa om!? Det visar bara hur orolig och osäker du är. Var glad över att du har vunnit Jonatan istället!

Tror nog bara det finns ett alternativ på vem som skrivit den kommentaren i förra bloggen. Johanna, vad trevligt att du sa vad du tyckte. 
spelar ingen roll om jag skriver det här. för alla vet ändå redan om allt som hänt. too bad for you.

för det första. den som ville prata igår var julia, inte jag! sen vad hon ville få ut av det har jag ingen aning om, förmodligen ville hon väl bara må bättre själv. men det såg mest ganska patetiskt ut.

och varför skulle jag vara orolig och osäker för att jag bryr mig? Klart det är svårt att ignorera än människa som snackar så sjukt mycket skit och beter sig som hon gör. det skulle säkert du också tycka. Sen blir det ju inte bättre av att hon är väldigt elak mot min bästa kompis. du försvarar ju din kompis så då är det väl inte fel att jag gör det? Och skulle det vara synd om Julia? för du får det att låta så. då ska jag tala om att det är julia och bara julia som satt sig i den sitsen hon sitter i nu. så enkelt är det. Sen att hon skickar sin kompis efter mej, det visar ju bara ännu mer hur mycket hjärnceller hon har i huvudet. fylla eller inte, jag är nog inte ensam om att tycka att det är ganska omoget och slåss? eller? .
Sen tror jag att jag o Jonatan nog är de två personerna som bäst vet var vi har varandra. och nej han har inte varit otrogen hur mycket ni än vill det.

så om vi ska skita i julia, så kanske hon borde tänka på vad hon gör och skita i oss först.
för oss finns det gränser på hur jävla illa man kan bete sig och den gränsen har hon passerat nu några gånger.

Och självklart är jag glad för att Jonatan är min. han betyder otroligt mycket för mig och jag älskar honom riktigt mycket! jag litar på honom till 110% därför så behöver jag inte vara osäker och orolig. jag o jonatan har ett riktigt riktigt bra förhållande och jag värderar det otroligt högt.

och tyvärr så är jag inte en sådan person som tänker ta emot hur mycket skit som helst. därför lägger jag energi på det. varför jag gnäller? jag har inte gnällt. jag tror du också hade blivit lite smått irriterad om det fanns en person som var besatt i din pojkvän. för det var så det började.

Så hoppas du fick svar på allt nu :) ha en god jul.
typ.
vi är ändå så jävla mycket bättre än er. vi beter oss så jävla mycket bättre än er
och om jag hade snott honom så kanske han inte hade stannat. det krävs två you know ;)
och är det någon som kan gå rakryggad från det här så är det jag. jag har min heder o behåll o de e de ju inte alla som har :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Jag älskar dig/ DIN pojkvän jonatan!

2006-12-22 @ 00:27:09
Postat av: Sabbe

Elin du har mitt fulla stöd, when ever and where ever! Älskar dig!

2006-12-23 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0