Grattis Pappa :)

Grattis på födelsedagen, världens bästa paps :) 45, inte illa. haha
dagen har tillbringats i Danmark, lite kvalitetstid med la familia :)
O massa godsaker, mumma :) Första "utomlands"körningen för mig :)

Min hjärna är sprängfylld med tankar. Och jag orkar inte ta tag i någonting. Jag orkar inte slå dom ynka små siffrorna. för jag orkar inte höra om alkoholens baksidor.

Kom så springer vi längs vägen mot det blå,
För det finns ingenting nu som kan hindra oss två,

Elin.- Du är söt som socker.
Och min älskade syster. Livet är fullt av dom och du är värd bättre. Mister du en står det tusen åter. Och med ditt vackra jag så finns det absolut fler. Kämpa, för jag vet att du klarar det :) Syster finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0