Tjohooo

Hade en perfekt ledig dag igår :)
Först flera timmar på stranden, färgen börjar så smått återkomma.
Sen var det åka båt som gällde :) Tjohej va de gick. o dumma nog som dom är (Steffe, Linus o Micke) så nästan tvingar dom upp mej på den jäkla ringen. Men måste erkänna att det va grymt skoj! Fast jag har ont nästan överallt o det var tungt att jobba idag, men det var det värt :)

Ikväll blir det artonårsförfest hos Amalia, Grattis gumman :)
Och imorgon fest.
Härligt helg, lollo :D

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Jag har även en bra hårdag idag fast det kanske pajas när jag ska bada. tjooooohooooooooooo

IMORGON E JAG LEDIG. sug på den du

Elin,- Ibland blir man lite sprallig :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag är alltid laddad för fest min vän?!

2006-07-31 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0