060606

Cooolt idag är det 060606 :)

Får tacka mina älskade Louise för natten och dagen. Myspys.
Från Louise:
men filmen hann bara vara i 30 minuter innan Elin "tha tröttis" somnar. OVANLIGT! Jag kan faktist inte förstå vad du gick på häromkvällen om du lyckades vara vaken en HEL filM?! ojojoj, världsrekord maybe? men men.
Svaret är enkelt, filmen sög och filmen i lördags, va helt okej :) Plus att jag hade sovit några timmar på dagen.
men som ägare till sängen fick man sova på golvet! hur kom de sig ;) haha
Ryggen Louise, det är ryggen!! ;)

Idag har jag o Louise gjort en halvklar packninslista till Bulgarien :)
Flyget-handbagage:
Pass, biljetter, pengar, tidningar, godis, mobil, papper&penna, Videokamera+tillbehör, våtservetter, kortlekt, digitalkamera.
Bulgarien-stora resväskan:
kjolar, linnen, tjocktröja, jeans, shorts, t-shirts, sockar, trosor, bhs, hårartiklar, tandborste&tandkräm, hygienartiklar, smink, handdukar, tvättmedel, laddare, godisstring, boardshorts, randiga shortsen, solglasögon, kondomer, bikini.
Något som saknas!?!?

Elin.- Så enkelt är det
VM - 3
Syrran kommer hem - 8
BULGARIEN - 15


Kommentarer
Postat av: Saaaaabbbbe the rumskamrat!

Men Ellliiiin, du glömde ju musiken, fast det är ju nog bäst att jag fixar den.jag har ju bäst musiksmak=)=). du glömde hahah!. Love u biiiiatch!.vi kommer äga Suuunnnyyyyy!

2006-06-06 @ 20:08:21
Postat av: Saaaaabbbbe the rumskamrat!

opps skriver om igen!. Meeeen Eliiiin, du glömde ju musiken, fast det är ju nog bäst att jag fixar den.jag har ju bäst musiksmak=)=). du glömde massage oljan, fast dnen kan jag ordna jag har rooomantiiiisk! hahah!. Love u biiiiatch!.vi kommer äga Suuunnnyyyyy!

2006-06-06 @ 20:11:20
Postat av: Elin

Haha bra gumman :) Vi lägger det ansvaret på dej :)

2006-06-06 @ 20:13:02
Postat av: Malin

Huvudvärkstabletter. Hett tips:)
Ni får ha det så himla kul i Sunny B, där är underbart. Hälsa det från oss!

2006-06-09 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0