Det är för oss.

Det är för oss
solen går upp,
lyser som guld
för kärlekens skull.

Du har lärt mig vad kärlek verkligen betyder. 
längtan när du är ifrån mig
saknaden så fort du åker
glädjen när jag är med dig
lyckan att få vara Din 

Den här helgen har gått fortfare än aldrig förr.
Det känns som det var några timmar sen jag såg dig stå där.
någon sa att tiden går fort när man har roligt.
och det har aldrig stämt så bra som med dej
du får tiden att bara försvinna på det mest magiska sätt
du förtrollar mig med din personlighet, med ditt vacka Jag.
jag lever på rosa moln,
det har jag gjort sen första gången jag kände dina läppar mot mina..
Är det såhär när man är kär när man är liten,
hur blir det då när man blir kär när man blir stor?
och inga av alla världens storheter kan jämföras med dig
du är det bästa som finns
jag älskar dig


Mitt hjärta kommer alltid slå för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0