Framtiden är vår.

One love, one life.

"Jo, för mamma, mitt hjärta och min hjärna vill inte samma sak ikväll. Jag bara måste, jag vet att du kanske inte förstår. men jag är så kär, jag måste träffa honom."

Så vad hände igår. Jag kom i precis "rätt" stadie. Och jag blev nästan rädd och förvånad över mig själv. Det gjorde ont i mig. Panik, besvikelsen gick inte att sätta ord på. Så tack Adam för du räddade situationen och min kväll. och tack Jonatan för du är Du. Du får mig att må bra. Dina ord är bäst!

Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I can fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
I want you in my life.

Jag saknar dig redan. vill ha dig här. nära mig. känna din värme. men tack för helgen :)
Jag älskar min Jonatan.

Elin.- tack kossan o stefan, för ni är så sjukt omtänksamma. och förlåt för "förfesten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0