Kär och lycklig!

Min bästa tid är nu.

Slutet på en underbar långhelg! Onsdag till fredag huskvarna. Fredag mys i soffan med mam o pap. På lördagen träffade jag Jonatans söta små kusiner :) söndag- gos o match.

Dina ord klangar så vackert i mina öron.
Och så fort jag blundar ser jag dig framför mig. och har jag tur så luktar kudden lite än.
Det gör liksom så att drömmen om att du skulle finnas bredvid mig inte finns så långt bort.
för nu ska jag snart sova, och jag vet så väl vad min dröm kommer att handla om inatt. som så många gånger förr. och om fyra hela dagar är det fredag igen.



Jag älskar dig

Elin.- cause I'm so proud becuase it's your hand I'm holding in mine.
jag hoppas min syster sover hos mig inatt. jag orkar inte sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0