Så är det

Javisst

I just miss having you around.

Imorgon är jag ledig, det betyder att jag ska vara uppe länge ikväll o sova länge imorgon :)
nu ska jag kolla på Grey's med Malin :)
o äta glass.
det e mumma. fast min pojkvän är mer mumma.
han skulle man vilja ha i sängen inatt. men hela höstlovet är inte fy skam :)

Imorgon ska vi in till stan o shoppa, haha. till vår alldeles gosiga mumsiga Sabsen :) haha gissa på du sötnos. jag o malin har en plan ;)

Elin.- Grey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey'sGrey's
O jonatan han e typ bäst, efter mej.
Louise, henne saknar jag mycket o henne älskar jag muuucho

Kommentarer
Postat av: Sabbe

hmm.. undra vad det kan vara! Säkert nått pinsamt!.hahah!

2006-10-25 @ 18:50:26
Postat av: Louise

klart, de är ju dig vi köper present till älskade babben=)

2006-10-27 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0