Someone´s thinking about you.

och dropparna faller som om det aldrig skulle ta slut.
Det finns så mycket som väntar på att göras. så mycket, men så lite ork.
jag vill bara att det ska bli fredag. jag vill gå till skolan och tänka att det bara är några timmar kvar, jag vill vara på väg fylld med glädje för att jag vet vad som väntar, jag vill stå på perrongen och se när det gula, mest efterlängtade tåg någonsin rullar in, jag vill se dig stiga av och gå emot mig, jag vill springa fram och krama och pussa på dig, för jag har längtat och saknat dig massor och det är så himla skönt att se dig igen.
Och jag önskar bara att du kunde stanna, föralltid.
Jag vill ligga bredvid dig, med huvudet mot din axel, med din arm runt mig, känna dina andetag, hålla om dig och känna att du är nära.
Du ser mig djupt i ögonen, lägger handen mot min kind och viskar, Jag har saknat dig.
Jag blundar, kysser dina mjuka läppar. och jag kan inte låta bli att le. för älskling, du är det vackraste mina ögon skådat och du är det mest fantastiska mitt hjärta upplevt.
Och jag önskar att det kunde vara såhär, föralltid.
För jag älskar dig så otroligt mycket.

Elin.- Och jag viskar,
- älskling?
- mmm.
- skulle bara se så du var där.

Kommentarer
Postat av: Louise

Nemen, att du har saknat mig så mycket gör mig glad att läsa :D:D:D:D:D
MOHAHAHHAHA

2006-10-07 @ 12:58:58
Postat av: lisa.

det är nästan så man får lite tårar i ögonen elin :) kärlek kan vara så vackert! kram

2006-10-11 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0