Välkommen!

Välkommen till världen lilla flicka =) Idag fick jag en kusindotter :)

Mysigt med små bäbisar. vår tur snart älskling ? ;) haha
O snart börjar 100 höjdare :) äntligen, nästsista avsnittet. surt.
Och idag tog jag bort stygnen :) Så jävla skönt att ha den här skiten över. nu ska jag ut o träna i halmstads vacka natur =) lovely. och jag ska fan klara det. o alla ska få se :D

Imorgon ska vi plugga pärlan, som fan. kanske vi slipper så mkt när vi kommer hem :)
Lina i skolan är världsbäst! Älskar dig gumman. tur vi har varandra ;)
du är guld värd!

så står man på perrongen och ser tåget som min älskade är med på, åka iväg. det går så fort. och jag går sakta tillbaka mot bilen. kollar över axeln ibland. nu syns det snart inte längre. och det är alltid lika jobbigt. det är så svårt att samtidigt som man är ledsen över att denna gången är över, vara så sprudlande glad för att man haft en så bra helg. och jag vet att det kommer fler. det blir så dubbla känslor. men se framåt. det är det som lyfter mej. bara fyra nätter kvar. det är i n g e n t i n g. och jag skulle kunna vänta hur länge som helst på denna underbara varelse. det är något magiskt och speciellt med honom, i hans närvaro är allting perfekt. Ja med dej är allting, perfekt : ) puss på dig!

Elin.- nu blev allt fel. skitmed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0