ÄNTLIGEN!

Jag har väntat på den här dagen i evigheter! Och nu äntligen är den äckliga vidriga lilla nervknutan BORTA :)
Även om lokalbedövningen fortfarande är kvar och jag inte känner min fot så känns allting helt okej :) Vaknade med leende på läpparna. Och jag drömde om Dig. :)

Imorgon blir det en trip till Huskvarna. Behöver lite mys :) Måste bara prata med min mammi. hoppas!
Min sis är go hon. hehe. Och det finns inget bättre än min älskade mamma. som tog hand om mej idag och satt vid min sida o gjorde mej sällskap och min älskade pappi som alltid bryr sig så mycket :)
Och det är inte sant så gulliga alla sjuksköterskor o hela köret är. Är det någonstans man verkligen känner sig omhändertagen så är det på sjukhus. underbara människor!!!!!!!

Tack mina sötnosar för ni visar sådant stöd :) Ni e bäst!!!
Och se upp, för nästa studentfest blir det DUBBELT UPP!! ;)

Elin.- Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar..
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0