Jag älskar er.

Mina älskade vänner.
Varje dag som går så inser jag mer och mer hur värdefulla ni är för mig.
Och tänk att jag var så nära och förlora er. det känns nu i efterhand som att det bara hängde på en liten tråd. Tack gud för att jag hann i tid. Och ni ska veta att jag alltid finns här för er. Ni är mina pärlor :)
Och du, känns skönt att få det förtroendet och du ska vet att du kan verkligen lita på mej. alltid.
Och du, Tack för vi har pratar. det känns bättre nu. och förlåt för sagda ord. men jag var tvungen.


Imorgon är det årets första studentfest och jag får inte dricka. Men operationen på onsdag är grymt efterlängtad och det ska bli skönt att Äntligen äntligen få det gjort. Det ska bli obeskrivligt skönt. Och tack för Ditt stöd :)

Så godnatt alla mina nära och kära. Nu ska jag krypa ner med min syster och ha syskonprat.
Jag saknar dig Jonatan. Du är det finaste.

Elin.- Det kan bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0