kalasakul

Jag blir så irriteraaaaaaaaaaaaaaad. Tycker bara jag har ställt upp. men whaaaatever
Men ikväll ska jag ha kul som fan, Babbsen farligt ikväll ;) ska ska hoppa o hoppa som fan!! haha
Men först blir det mat o fest hos Linus innan bussen går vidare. Och allra först ska jag och mina två små knäppisar Kim o Stefan ha lite kul o förfesta =) brukar ju blir det med oss tre. moahaha.Ikväll ska vi kolla om "kan kosssan kan kosssan kan kosssan klunka sprit"!? upp till bevis pöjks.

Haft ännu en mysig natt med älskling. finns inget mysigare än ha din arm om sig, att höra din andetag nära inpå, din varma kropp att gosa in sig i. Du är det bästa jag vet.



Elin.- Ikväll blir det såhär kalasaskoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0