Kiss me.

Dags för en blogg. Mycket tankar i huvudet nu. men det blir lätt så när man ligger i sängen. och till slut inser man att det inte är lönt. för jag kommer ändå inte somna på ett tag. det går inte just nu. och att ligga där o bara tänka blir inte bättre. inte någonstans. och det värsta är att vissa dagar är jag mer känslig än andra. Ja, jag antar att min älskade karta styr det där ganska bra. Och nu är det en sådan dag. och samtidigt blir jag så arg på mig själv att jag ska gnälla över såna småsaker. Imorgon kommer förmodligen bli en dag som kommer sitta kvar länge. och kanske kommer jag ännu lite mer inse hur bra jag faktiskt har det. för jag vågar säga att jag är lycklig. Mina problem är ingenting, ingenting i jämförelse med så många andras. Imorgon ska världen ta farväl av en ängel. Imorgon ska jag vara stark, för min älskade syster. för jag finns alltid här för henne. Även om vi kan bråka hur mycket som helst ibland. så vet vi, innerst inne. Men styrkan ligger i tanken. Hon har kommit hem.

Och du betyder mycket för mig. Behöver dig. Riiight heeeere, riiiiiight noooow ;-)
Godnatt allihopa.
Jag är så glad för att ni finns för mig, att ni stöttar och muntrar upp.
Och jag finns här för er, dygnets alla tjugofyra timmar.
För jag kan se dina tårar, kan se hur ont det gör. komma ihåg känslan. Men jag är ändå lugn. missförstå inte mitt lugn. men jag vet att det kommer bli bättre. Jag kan lova det. Lita på mig. Jag finns här.

Elin.- tack älskade Louise för myskvällen. du är söt när du sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0