LAJBANS

Eftersom våra tjejor har lagfest får jag o Malin roa oss själva. men det gåringen nöd på oss o det tycker vi e lajbans. kalasakul. för ikväll ska vi bli askalas.

71895-6
SÅHÄR FESTGLADA ÄR VI NU!!!

71895-7
The party is in you :)


Nu ska vi vara nu ska vi vara glaaaaaaaaaaaaaaaadaaaa

för jag har haft en underbar dag med min pojk.
egentligfen ska jag inet skriva så här. men jag kan inegt låta bli :D:D

Så hejdå folket ha en lika bra kväll somVI SKA HA !:D
O natten kära nu. den blir inte att leka med. o nejnejnejnej
PUSS JAGTYCKEROMDIG
KOSSAN!?!?!?!? hallååååååå klart du ska ut o festa med mej ikväll. som vi brukar.
lajbans

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha är lilla gansgter fuuuull!?! haha du är väl för söööt

2006-09-10 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0