Lördag

Och så var det lördag igen :)
Veckans bästbästaste dag. Mysig natt också. Snart kommer Jonatan hit :)
Alltid lika bra med dig. Det vackraste jag vet

Jag vet att den här sommaren inte har varit den bästa för oss. Men jag trodde det var över och att vi hade klarat oss igenom det. det verkade så alla fall. Och det blev inte som vi trodde i början av sommaren. och jag är ledsen, men det Gick inte. det tog emot. Så vad är det som händer nu. För jag ska vara ärlig och det känns bara som det är jag som försöker. Faktiskt. Och den tanken gör Ont i mig. för jag behöver dig. det finns trots allt ingen som känner mig bättre än du gör. Snälla
Älskar dig.


Elin.- nu ska jag snart laga mat o duscha o göra mig i ordning. för kvällen kommer bli något utöver det vanliga. hoppas jag. Tack Jonatan, du är det bästa.

Kim, vet du hur mycket jag saknar dig? Jag vill ha en kossankram :) älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0