Smilin'

Snart är det skola. Undrar hur min frånvaro ligger till.? Det får mentorstiden ge svar på :)
Och imorgon är det prov, och jag har pluggat alldeles för lite. Lina, hjäälp! haha.
Solen skiner i Halmstad. Det känns bra och idag är jag på toppenhumör :) Imorgon får jag träffa min älskling :) Sjukt vad fyra dagar går fort ändå. Så imorgon ska jag o Lina ut o gaaasa. haha. Och på tal om Lina, du är bäst älskling och värd det bästa med! Enda problemet är nu tv-bänken. haha. Men då får storebroooor hjälpa mig ;)

Have you ever seen such a beautiful guy. When I see you smilin' I go, OooOOoo :)
I've got somewhere I belong, I've got someone to love.
This is what dreams are made of

Elin.- Louise, för alltid vi. v


Kommentarer
Postat av: Louise

This is what dreams are made of! yeaah :P

2006-09-21 @ 11:24:38
Postat av: Louise

hey now hey now
This is what dreams are made of

2006-09-21 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0