Det sista lovet.

Mitt sista riktiga lov är nu förbi. Så jävla mycket lycka blandat med ångest.
men det känns skönt att ha några fasta stolpar framåt. Det får bli concilia i juni. Sen har Jonatan ledigt från fotbollen i tre veckor (förhoppningsvis). Det kommer bli grymt underbara dagar. redan bestämt massor :) Det bästa är att jag var på jobbintervju igår. Så sista delen av sommaren ska jag jobba i jönköping! :) Om det går bra i helgen vill säga. men varför skulle det inte göra det :)

Mitt sista lov har alla fall varit perfekt. något som verkligen behövdes. Det är otroligt hur bra en människa kan få en att må. vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Massor av mys och solande. och i söndags möblerade vi om sovrummet. mycket bättre och mysigare nu :) hehe. tv:n kommer blir perfekt där och mitt rosa playstation som pricken över i:et.

Nu är det snart dags att gå till skolan. känns sjukt tråkigt! men nu är det BARA 52 dagar kvar, sen kommer vi springandes med vita mössor på huvudet och världens leende på läpparna.
O nu är det snart torsdag, o då kommer Frida hem :) Underbart!

Elin.- livets värsta vår går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0