Duktig idag.

Gick till skolan trots allt. sedan satte jag mig på biblioteket med min syster och pluggade. kändes som jag var riktigt duktig. kollade lägenheten. åkte hem o har pluggat sedan jag kom hem. och det känns inte som jag kan ett skit. allt flyger ut mig. hallå, jag har miljoner andra tankar i huvudet. som är tusen gånger värre.
Tur då jag har Jonatan, och sofie förstås. för den människan förstår allt. :)
Så idag har då icke varit någon bra dag. självklart får man igen för att man försökt skjuta undan det innan. borde jag tänkt på då. vill verkligen ha torsdag nu, eller alla fall onsdag eftermiddag. ser nästan fram emot jobbet imorgon för då vet jag att allt med internationell ekonomi kap 1-4 kan dra åt . pip.

Godnatt. jag är trött. ledsen och trött.

Finns ingen som min mammi. Hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0