förkyld



She's my angel. always
saknar dig

i svåra stunder ser man ibland människor riktiga jag. oftast positivt. men tyvärr måste det finnas en och annan negativ också. Men det kanske var tur att vi upptäckte det nu.

Självklart när lovet kommer och jag ska mysa hela tiden så åker jag på en jävla förkylning, fyfan. inte kul när man vaknar med sprängande huvudvärk och tankarna bara skriker bihålsinflammation. men fan heller att jag tänker käka nåt jävla penicillin. fanfan. när det känns inget kan bli värre kommer detta. o plus att mina planer till helgen försvinner. äh jag var kanske dumt optimistisk.
nu blir det snart a6 och ikea. ska köpa allt som går att hitta mot förkylning! :)

hoppas min syster kommer hit imorgon också :) Behövs för båda.
vad hade vi gjort om vi inte haft varandra?

när det rasar, ser jag vilka som håller mig uppe.
och en extra kram gör så mycket. en extra klapp på axeln.
jagälskarer
alltid.Jonatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0