Han är den vackraste

person jag har träffat någonsin.

Idag hade Jonatan match, o ska jonatan upp så ska resten av lägenheten också upp. så inget sova för mej o stoffe inte. o eftersom stofi e skadad så var det bara jonatan som skulle iväg. egentligen hade vi planerat en stekdag men det blåste kallt så jag o stofi o en av hans kompisar o hans flickvän åkte in till stan :)
var på shoppinghumör och blev en tjocktröja rikare. rosa, superfin :)
nanne grönvall var på besök i jönköping så fick lyssna lite på henne också. shit hon ser ju typ gammal ut. undra hur gammal hon är?

8 månader idag :)
och ikväll har vi planerat o grilla o mysa :)

Läste världens finaste text idag. det är inte ofta jag blir riktigt riktigt berörd av en text men du lyckades verkligen.
jag älskar dig Frida.

under den senaste tiden har jag verkligen märkt var flera av mina vänner står nånstans i vår relation om man kan säga så. det enda positiva med det negativa.

citat av frida. Och så länge jag vet att jag alltid är välkommmen till henne, och hon alltid välkommen till mig, så finns det inga avstånd som är för långa för oss.
jag kunde inte sagt det bättre själv! Du är allt en bästa vän ska vara.

Elin.- snart kommer min älskling hem men ska sova lite först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0