just some facts

Namn: elin söder
Smeknamn: de va längesen. kossan, myggan elinpulla. haha
Piercingar: öronen
Tatueringar: ah jonatans namn på magen. ungefär
Längd: 170 I guess
Skostorlek: typ 38
Hårfärg: brunett, mörkblond. snart mer
Är du kär i någon: OJA, i min man
Önskar du att du bodde någon annanstans: eller att andra hade bott där jag bor?
Tänker du på självmord: oh no
Tycker andra att du är attraktiv: självklart
Dricker du: varje dag, hört att man måste för att överleva
Använder du droger: kärlek är min drog :)
Röker du: nope!
Vilket shampoo använder du: olika varje gång
Vilken parfym använder du: armani,
Vad är du rädd för: min pojkväns tänder.
Gillar du att tvätta: tvättstugan är inte fel ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: som fan!

Senaste...
Film du hyrde: The holiday, mucho bra
Låten du lyssnade på: hm, någon Lasse
Låten du hade på hjärnan: this is for you this is for me, hmmhmhmm in history nåt. haha
Låten du laddade ner: cascada - kids in america
Personen som ringde dig: pappa
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: wildkids. sjukt kul
Personen du tänkte på: min baby

För eller emot...
Långdistansförhållanden: ta bort lång. klart jag är för! vad tror du
Utnyttja någon: beror på vilket sätt
Teenage smoking: uärk
Sex före äktenskap: såklart
Köra onykter: sånt folk är inte värda mycket

Favorit...
Mat: stoofis bacon o championer
Låt: lasses
Dryck: mjölk!
Film: snygg, sexig, singel e grym!

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: jajjämen.
Gråtit över en flicka: jaop, som vän
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: slagsmål? nej. men att fult folk tror dom är något. you know
Blivit arresterad: nejnej, duktig flicka

Antal...
Gånger du varit kär: ingen aning...
Gånger ditt hjärta brustit: en gång. än så länge.
Hjärtan brustit på grund av dej: jaop, inga siffror. haha. vilken ålder räknar vi från? ;)
Personer från grundskolan du har kontakt med: massor!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: när jag var fem fick jag en påsklilja på stan och var med i tidningen, säker någon mer gång.
Ärr du har på kroppen: två på foten, på låret. o tusen till från jonatans tänder.

Ska bli skoj: mysa ikväll
Sparar till: långa naglar
Väntar på: maaaaaaat!
Pålägg som gäller: lökkorv. nej rödbetssallad med skinka. haha
Dagens dryck: kolsyrat vatten.

Senaste...
Bok du läste: geografiskit!
Personen du fick brev av: jaodu, ingen aning
Personen du fick sms av: kåten mobil (lina)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: på gastons för en vecka sen
Saken du köpte: hm, bussbiljett

Vad har du gjort idag: solat o myst med jonatan :)
Var det kul: lika kul som alltid!
Brukar du svära mycket: försöker låta bli.
Hur tidigt stiger du upp: vaknade halv tolv gick upp tolv ;)
Gillar du att slåss: nej, bara mot dom är svagare än mej:P
Vad ska du göra ikväll: gosa!
Är du seriös: oftast
Vad är du allergisk mot: äckelpollen
Var har du ont: bihålerna och på ett ställe jonatan bet mej på
Använder du hårspray: jaajajajaja
Kan du stå på händer: jag e bäst på det
Favorit serie: Grey´s såklart!!

Är du glad nu: som bara den =)
Var du glad igår: ja, men inte hela tiden
Varför?: för min syster åkte hem
Känner du nån som jobbar på sjukhus: jajjämen.
Stockholm är: brats. hahaha
Göteborg är: större än halmstad
Kan du sjunga: i duschen slår ingen mej!
Är värt mer än guld: familjen, jonatan o vissa vänner.
land du helst vill besöka: spelar ingen roll bara där är varmt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka ,, tönt

2007-04-13 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0