summer.

Varit en supernajs dag idag. om man tänker på vädret. blev en timmes stekande.
Nu är sommaren på väg :) Det jobbiga var att dom äckliga geografiorden låg där o väckte mitt dåliga samvete. gång på gång. Men saken är att vi har världens sämta geografilärare och det ger mej noll i motivation.

1 månad och 3 dagar kvar till min födelsedag. får bli lite mer firande nu än förra året tror jag nog. Finns lite bättre möjligheter nu.
Synd är dock att det finns ett datum att hata tills dess. en vecka innan min dag.
hemska hemska verklighet.
Undra om det någon gång i framtiden kommer kännas rätt?

Luktar grillat från fönstret. underbart. längtar till sommaren nu. där känns alla fall allt bra.
och förhoppningsvis kommer pengarna rulla in :)

Elin.- sofie är typ världens bästa peppkompis! fan vad hon får allt till det positiva! Älskar dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0