borta.

Tänk att ett liv kan försvinna så fort.
På sekunder togs du från jorden.

Det är klart att man tror på någonting efter det här.
Det måste man.

och det får mig att känna mig dum.
jag saknar redan min älskade jonatan. en timme sedan du gick.
men det är ingenting att sakna om man jämför.
om fyra/fem nätter ligger jag tryggt i dina armar igen.

nu åker jag hem. och det är sista gången jag kommer vara i mitt hus. mitt älskade hus på örlogsvägen.
jag kunde inte ana att det skulle kännas så jobbigt att lämna ett hus.
där har jag haft min uppväxt och miljoner minnen finns mellan de väggarna.
tur är att jag har två av stans bästa lägenheter.
nu ska jag hem och krama min mammi :)

hjärta.jonatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0