Dystra steg.

Jag är hemma nu. det är så skönt att vara hemma, fast jag saknar min J.
Mitt i alla dystra steg ringer telefonen och meddelar att jag fått en anställningsintervju.
man ska inte ropa hej förrän man hoppas över bäcken, eller nåt sånt. precis som med ikeamöbler! ;)
men det här är en jävla chans, både till nya kontakter och till pengar! så nu är det bara att hålla tummarna och jävlar mig visa vad jag går för!! Är så sjukt nöjd med mej själv nu!!
Och sen satt jag och kollade i studentkatalogen och jag saknar de stunderna.
Lyckligaste dagen i mitt liv.

Allt vore perfekt nu, om det inte vore för en jävla lastbilsolycka igår. Världen är inte rättvis, speciellt inte när en 15-årings liv slocknar. du hade hela livet framför dig.  vi tänker på er.

Lasses nya har kommit. och jag o syster har bokat biljetter både till halmstad och jönköping. kanske blir linköping också?
underbara underbara Lars Winnerbäck.
Du har inte sett mig galen om du inte sett mej på Lassekonsert ;)

nu hör jag en ambulans sirener, lät det så igår?


Kommentarer
Postat av: petra

hej din filur, jag jobbar lördag:(
lycka till på anställningsintervjun!!!! det fixar du;)
Kände ni killen som dog? jag åker förbi slottsmöllan med bussen och det är fullt med blommor och ljus och massa ungdomar. får så ont i magen varenda gång..

2007-08-23 @ 16:11:53
URL: http://www.ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0