Om du lämnade mig nu.

När man väntar på ett nytt album är det alltid med spänning.
Nu har den första singeln kommit och vi har fått en försmak på hur plattan kommer bli.
Och han gör det igen. Världens bästa musik.
Nu är det riktigt höga förväntningar inför Daugava, som det nya albumet heter.
26 september är jag först i skivbutiken.

Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten

Jag skulle aldrig ha tålamod nog och bli förstådd, ingen känner mig så väl som du

Om du lämnade mig nu.

Snart blir det bio med världens bästa mamma och syster.
Jag saknar dig Jonatan. du är allt.


Kommentarer
Postat av: petra

vilken bio?

2007-08-26 @ 15:08:56
URL: http://www.ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0