soolen :)

Precis hemkommen från "stranden" haha. men ett dopp blev det i den iskalla Vättern. o mkt mys med min baboo.

åker hem på fredag igen, ska bli grymt skönt! o ska bli riktigt kul o se lägenheten. känns som alla sett den utom jag. o de bästa är att jonatan också ska hem ihelgen :) 
så nu bor jag centralt. känns konstigt med tanke på att bott där jag gjort innan typ hela mitt liv.
inffen stefangranne längre. inte nära till alla kompisar ( de flesta) o fem minuter från tylösand. menmen. får hitta annat bra inne i stan =) o fan va jag kommer sakna stora lekan ;) haha!! där har man haft fina stunder ;)

men får skriva mera sen för nu ska jag hoppa in i duschen med baboo!
o en sak till, jag saknar sofie, som fan!! men snart kommer du hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0