fredag, finally!

Äntligen fredag :) Fick ett sms idag som meddelade att min babe kommer idag istället för imorgon, tjoho :)
Men eftersom jag inte mår topp blir det en lugn kväll.
penicillin igen, hatar det där.
men min moster sa att alla (de flesta) har en period i livet som är såhär.
har jobbat denna veckan också, nu börjar jag trivas o snart ska jag sluta :(

Imorgon blir det myyyys dagen igenom. o på söndag hoppas jag att jag får hugga min gran! weho!:)
tänk att jag äntligen får välja gran! julgranen är typ julens viktigaste sak! :)
o mitt rum e riktigt mysigt nu, men får hämta lite julsaker hos pappi.

o här kommer lite bilder på älsklingar

 min gulleplutt!
 min blondin
 
o sen några som jag saknar såhäääääääääääääär mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0