Halmstad igen .

Hemkommen från min kära, och alltid lika jobbigt och säga hejdå. har haft en riktigt bra helg. men massamassa mys, idoltittande och hallelujah hundramiljoner gånger på högsta volym :D och igår blev det även en tur till ikea med camilla, felix o matilda =) mina goseungar!


I Helgen blir det överraskning till min J, tjoho :) blir nog riktigt bra!
längtar.

för första året, typ någonsin vet jag precis vad jag ska köpa för julklappar, så himla skönt!
tur man har världens bästa syster också som hjälper till!

o idag fick jag ett efterlängtat sms från Sofia, som kommit hem!
lussevakan på onsdag blir farlig!
även om det är jobb som gäller dagen efter! det löser sig alltid.

nu ska jag gosa ner mig i soffan med juleskum o choklad!
hörde du det Jonatan, juleskum ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en fin måndags kväll, hälsningar Felicia! :)

2007-12-10 @ 20:46:01
URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Postat av: J

jag gillar inte juleskumm

2007-12-11 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0