Jag kommer att saknar er-

Ikväll blir det festa av som aldrig förr. ikväll ska vi ligga och kråla på golvet. men acknej inga minnesluckor ska in i mitt huvud. för det är sista kvällen med er på minst tre månader. den ska jag komma ihåg i detalj.

min finaste o bästa vänner försvinner.
det känns tungt som fan och lite panikartat.
jag trodde aldrig det skulle kännas så jävla jobbigt.
kanske för att ni är för jävla bra.
jag skrattar alltid tillsammans med er.
men tre månader är ju typ ingenting.
sofie var iväg i tre månader, o iofs kändes det som en evighet.
men jag ska få tiden att gå fort.
o ni kommer ha de sjukt kul. lite för mej med :)
o kossan ska ut o slava för gröna män.
disciplin! ;)

ladda, ladda o ladda lite till. för ikväll ska vi festa tillsammans för tre månader framöver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0