liseberg!

min helg har bestått av mys, mys, mys och ännu mera mys.
Äntligen  börjar man känna lite julstämning! Var på Liseberg igår med Jonatan!
och idag följde jag med jonatans mamma o lillasyster på luciaföreställning!

Liseberg va vinterns bästa! hade hur mysig som helst
o sen hade vi världens tur med.
först vinner jonatan en stoooor tomte, som jag fick :D
sen en roosa liten gris =)
o sen vinner vi på chokladhjulet, 20 of course!
känns skönt att helgen var så bra när jag vet att den här veckan kommer bli skit o jag vet att jag kommer må dåligt större av delen.
hade egentligen bara velat skriva av mej en massa, men jag vet att jag kommer ångra det sen.
men en sak är säker.
jag tål inte tjejer som är på min pojkvän. det finnt ett jävla ord till er, fuck off.
så va de sagt, lättade lite. äckliga.
men en bra sak med veckan är att björn kommer hem, Lina kommer hem =) o sofia är hemma nu så blir mycket lek där! ska inhandla dom sista julklapparna, klippa mig, göra julgodis o jobba två dagar.
så är gud på min sida går den här veckan fort!
sen är det julafton =)

oo måste säga att jag hittat min gran idag =) vi hade ju lite skog o leta i men det tog inte så lång tid som jag trodde. tacktacktack :) nog den finaste granen vi haft, haha! bara för jag fick välja :D


Kommentarer
Postat av: Sarah Dahlberg

satt precis och tänkte på hur mkt jag saknar dig!

2007-12-16 @ 22:39:25
URL: http://sarahdahlberg.blogg.se
Postat av: Alex

Åh din lilla turgumma =P
Låter hur mysigt som helst. Skaffa skype så att du kan snacka av dig lite med mig. Saknar dig sötnos!
pussar

2007-12-19 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0