nyårsafton :)

jahopp igår åkte mina underbara vänner till varmare breddgrader. känns konstigt att inte få se er in real life förrän om tre månader, men är glad för er skull :) bara ni tar hand om varandra!

snart ska jag sätta mej på älskade 400bussen till min älskling. känns som det är massor att fixa idag!
o tror att det snart är 2008 i sydney. så ja, ni får några timmar mer i 2008. haha!

2007 var skit så det ska inte mycket till för att kommande år ska bli bättre.
ska verkligen lära mig att skita i folk som sviker. en gång för alla. det finns människor jag mår bättre av!
ska försöka komma på vad jag vill göra med mitt liv, fortsätta plugga till hösten?
fortsätta ha de bra med min underbara pojkvän. som alltid får mig att må bra.
umgås mer med killarna och ta vara på vår vänskap. som vi sa.
jag tänker inte säga börja träna, för man ska aldrig avge löften som är osäkra, haha!

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0