saknar dig.

Vet du om att jag saknar dig?

Har haft en riktigt bra helg uppe i Jönköping med min kära, stoffe, tomas o johannes!
På fredagen trodde jag det skulle bli en lugn kväll, men då kommer det massa folk, så blev några cider och Idol, som för övrigt var säsongens bästa avsnitt! Amanda och Hallelujah var sjukt bra! :)
lugn lördag med mys o A6. Sen på kvällen drog det i gång, killarna började vid fem, men med tanke på mina tidigare fyllor i Jönköping som gått åt helvete började inte jag förrän vid sju! Duktigt Elin :)
Kvällen va riktigt bra, först var det meningen att jag, Tomas, Johannes o Robin skulle dra ut men det va kul hemma så vi fortsatte! *Hemliga rummet var också mysigt ;) goos!
Efter massa fylla o kul så somnade jag o älskling gott i Stoffes säng :) vaknade dock av att johannes o resten kommer tillbaka från sin promenad med en jävla julren o en ljusslinga! haha!

nu bär det snart av till Julia som åker itll St:Anton imorgon till sin Martin :)
Jag SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0