Ajajaj

Sitter hemma hos min man nu och han är på möte md fotbollen.
min förkylning har typ blivit värre och jag vill inte ha bihålsinflammation.
lite synd om mej faktiskt. hehe
och ont har jag i kroppen efter jonatan sjuka tackling igår.
vi är på väg hem efter att ha kollat på basket. går typ o retas med varandra och jonatan säger, ahh du kan inte rubba mej något åt höger. o nej älskling det kan jag inte för jag är typ 20 kilo mindre än dig och jag har inte dom muskler du har ;) men något jonatan  verkar ha missat är att han kan rubba mej, ganska lätt också för att vara ärlig. Pang, så flyger jag i marken på en isig backe. ajajajaj. jonatan blir typ förvånad, oops shit, det där var kanske inte meningen. haha. står o stirrar och jag får liksom fullt skrattande fram att du kanske skulle kunna hjälpa mig upp? då ska ni veta att detta är en isbacke jag ligger i. sjukt svårt att få fäste någonstans, jonatan lyfter upp mig och pang, nu ligger båda ner istället. lyckligtvis kom vi därifrån hyfsat hela. haha. min hand fick massa sår och ett ajajajont blåmärke på höften. med riktigt leriga byxor o skor. haha i efterhand är det ganska kul ändå, men ont gjorde det!!! haha

idag blir det fotboll. och ikväll blir det filmmys! precis som en söndag ska vara!! =)
känns dock lite tråk att må piss när det är studentfest på tisdag! ILLA!

elin.- mörbultad och förkyld. buhu. haha
gnällspik. jamenvafan det är jobbigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0