Ge mig sommar!


Läste på aftonbladet idag att det spås att bli en kanonsommar!!
Dom orden gör mig lycklig i hela kroppen!! NAAAAJS! Vill ha sommar nu nu nu nu.
Mitt slut på förra sommaren var perfekt. kan inte annat än le när jag tänker på det :)

Mamma har lagt undan mobil till mej. vill ha!! ska in till stan imorgon o inhandla eller alla fall bestämma mig!
Sen hade det ju inte varit fel med min älskade läckerbit i sängen heller.
Och sen vill jag ha 14 mars. för då börjar Grey's igen! världens absoluta nummer 1. längtar!

"Jag hörde de kalla höstvindarna" hahaah

Elin, jaopp ikväll är en bra kväll. nu ska jag ringa min man o prata mys :) Älskar dig!
Jobbat mån, tis, ons. så jag känner mig jävligt nöjd. haha. o imorgon e jag ledig. då blir det filmddag med min sjukling till syster. O förresten, en hälsning till henne!

Du måste ha världens värsta otur. för jag slår vad om att du träffat den svinigaste killen som lever på vår jord. Tänk på nästa, i jämförelse kommer han vara mer än underbar, oavsett vem det är! Vi ligger alla fall inte på den nivån snyggo. Älskar dig sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0