Goda gärningar.


Idag känns som en bra dag! Började med att jag, Lina o Alexander skulle hjälpa Eva-lärare med en grej hon typ varit med o gjort. tidningen skulle komma. men dom kom inte. illa illa, eller hur Lina ;) hahaträffade en intressant snubbe o de va trevlig liten pratstund.
lämande in svenskan. Åkte till sjukhuset och tog lite olika tester. Jag ska bli blodgivare :) fan det känns vuxet. hehe. och bra =) Det borde egentligen vara något som alla gör, alla som kan!! Vem vill inte själv ha blod om man till exempel råkar ut för en olycka?! just det. tacksamt är det.
Fyllde även äntligen i donationskort. så nu är det klart. Borde också vara en allmän plikt. Självklart skulle jag vilja att en annan person överlevde om jag ändå vore död och tvärtom! det är väl en självklarhet. blir så irriterad på personer som ska ha knäppa inställningar till det där. Visst, alla har sina egna åsikter. men jag tror ändå när det kommer till kritan att de flesta av de personerna själv gärna skulle vilja få den hjälpen om dom råkar ut för något!!
Så tänk om, om ni inte redan gjort det :)
Sedan blev det lite stan med Lina också:) inte klokt vad jag älskar Alla hjärtans dag. Årets bästa och mysigaste dag!! :) Sen fyller min lilla gosing år också. och allt är redan fixat o klart. känns bra!! =)

Sen ska jag snart iväg och jobba också.
jobbigt är att jag saknar min underbara Jonatan riktigt riktigt mycket. :(
Elin.- bihålsinflammation. det är inte rättviiist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0