Han är en del av mig.

Det går inte att få en bättre pojkvän än Jonatan.
Han bevisar det varje dag.
Fick en låt skickad till mig idag.
"Den här låten är lite passande för oss"
Små saker, med stor betydelse.
Nu kommer jag alltid tänka på dig när jag hör den.
Jag älskar dig

Jag kan inte i ord beskriva denna underbara människans betydelse i mitt liv.
det är för starkt, och inga ord skulle göra mina känslor rättvisa.
Jag mår som bäst i hans närhet. Tryggheten. Lyckan.
I'm all out of love, I'm so lost without you.

I'm lying alone with my head on the phone
Thinking of you till it hurts
I know you hurt too but what else can we do
Tormented and torn apart

I wish i could carry your smile in my heart
For the times when my life seems so low
It would make me believe what tomorrow could bring
When today doesn't really know, doesn't really know

want you to come back and carry me home
Away from these long, lonely nights
I'm reaching for you, are you feeling it too?
Does the feeling seem oh, so right?

I'm all out of love, I'm so lost without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0