Jag saknar dig

Nu kommer snart Lina och hämtar mig :) Sen ska vi två göra middag och kolla på melodifestivalen sen blir det vidare till en fest. Länge sedan jag var ute nu. Skulle först vara spiknykter på grund av penicillinet men så letar man lite på internet och hittar "alkohol har ingen effekt på Kåvepenin" Härligt. fast iofs tar jag två mediciner till, hoppas det är lugnt med dom! Vill bli frisk nu!! och särskilt till lovet! :)

SAKNAR DIG JONATAN!!!!!!!!!!!

Elin.- What am I without you.?

Kommentarer
Postat av: Emma

Elin det är lungt att dricka när man äter pencelin, det gör alltid jag ;) Du får tacka din vän för skjutsen hem i lördas ifrån mig :) Hoppas du hade kul ute... Emma

2007-02-12 @ 18:35:04
Postat av: Lina

Tack för en underbart kul kväll, med roliga händelser, haha. god mat blev det ju också;)Love you baby!

2007-02-13 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0