Kärlek och mys.

Igår var det Alla hjärtans dag. :)
Och som alla vet utom Jonatan så har jag planerat länge att jag skulle överraska honom och komma upp igår. Var ju älsklings födelsedag också :) Så gick till skolan och gjorde ett prov sen var det iväg. Måste ju erkänna att jag var ganska nervös. tss. Efter mycket dragande med väska o kassor så kom jag äntligen till lägenheten. Plingar, plingar, plingar. Ingen hemma!! Ringer och låter helt oskyldig, som tur var så var dom nästan precis utanför lägenheten. Förvånad var ordet. Sen blev det massor av mys resten av dagen. Finns ingen som min älskling. Jag måste vara världens lyckligaste som har dig :) Perfekt dag som avslutades med helkroppsmassage o massa puss :) Jag älskar dig!!

Tycker det är synd att så många ska klaga på alla hjärtans dag. Visst är det underbart att få uppskattning alla andra dagar. Men det får jag, antar att det blir extra mycket så när vi inte ses så ofta. Varje minut är dyrbar och när jag träffar min pojk tar vi vara på varenda sekund tillsammans. så alla hjärtans dag blir bara en dag där man kan få rå om varandra lite extra och visa hur mycket man betyder för varandra. Jag tycker att det är bra att det finns en dag för kärleken! Kärlek är inte bara mellan två stycken som är tillsammans. Jag känner massor av kärlek för mina underbara vänner. För min mamma och pappa, som är världens bästa. Jag älskar er.



Massor av kärlek till min stackars syster som ligger hemma i lunginflammation. Och du, du är värd någon bättre, någon som kan ta hand om dig och älska dig lika mycket som du är värd!

Elin.- Kärlek få mig att må bra. Du, ni får mig att må bra. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad söta ni är tillsammans!
och elin, du är sjukt vacker. vet du det?

2007-02-20 @ 14:27:27
Postat av: Petra:D

alla som klagar på alla hjärtans dag är bara sura för att dom är ensamma. tycker dock att man ska fira kärleken varje dag:) jag hade en bra att alla (L)-dag. var på mq o shoppade med alla guldmedlemmar:D pusss puss din lilla gurka

2007-02-21 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0